onsdag 25. februar 2009

Retning så i lendet - pek mot sør

I solidaritet med mamma, pappa, ellinor og deres reisefølge har jeg bestemt meg for å trekke sørover. Om ikke for godt, så i alle fall for helgen.

Mål:
1. Å komme seg litt ut av Jerusalem
2. Oppleve Eilat
3. Slappe av

Oppskrift:
1. Ta buss til Eilat
2. Bo på "The shelter" som er et kristent herberge. Billig og greit
3. Ta med en bok
4. Ta med badebukse
5. Passe på å lene seg akuratt nok tilbake til at du får imaget "laidback"

Reisefølge:
Kommer svært godt overens med gutten jeg bor sammen med, tror vi skal kose oss en hel del.

Fra varmen i Eilat ønskes det en god helg til folket i Tanzania, folket i Norge og de alle andre merkelige nasjonene som er innom bloggen min av en eller annen grunn. Takk for besøket og velkommen igjen til dere.

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh..eg misunne deg.. va kjekt i eilat.. :) i israel generelt :)

katrine i bergen sa...

god tur, min venn!

Andreas sa...

Eilat reruns i påsken?