tirsdag 3. februar 2009

Mr. Chris med feriefølge og de

Bloggen kan sies å ha hatt en sabbatsmåned i januar. I tillegg til masse besøk har det vært masse annet å henge fingrene i. Jeg kunne kommet med tomme løfter om at alt skal forbedre seg i fremtiden, men de ville vært hva de er, tomme løfter. Men jeg skal riktignok prøve å levere litt mer enn i januar.

Siden sist har jeg hatt nok en gjeng på besøk. Mine gode venner Geir Henning og Silje Tunheim, Maria og Gjermund kom på besøk den siste uka i januar. Jeg hadde fått en uke fri fra jobb og fikk være med på å leke turist. Deilig. Det hele endte opp med at vi leide en bil uten planer, noe som innebærer at du kjører til du treffer på det billigste overnattingsstedet. Det gir gode minner og mange smil. Jeg hadde en utrolig flott uke, godt med bra selskap.

Ellers kan det nevnes at staben på Caspari er i vekst. I tillegg til Henna, en finsk volontør som kom i januar, er det nå blitt ansatt en Israeli Director. Dette gjør jo at kontoret til tider er folksomt, i motsetning til tidligere i år. Caspari forandrer seg også i Nord Amerika hvor vi har fått en ny North American Director. Tider skal komme...

Ønsker dere en fin dag alle sammen.
Chris

5 kommentarer:

maria celine sa...

hurra for mr. chris og reisefølget!! ferie i israel er tusen ganger bedre enn hverdag i kalde norge ;)

Anonym sa...

Godt å hørra at du faktisk leve:) hehe! Kjekt me besøk kan eg tenke meg. Glede meg te du kjeme igjen;)

O'Bakken sa...

Jeg gleder meg noe helt hemningsløst til påsken Chrismus!!! Ha vannpipa klar du!!! :D

Anonym sa...

Jeg mottok et kjedebrev i dag tidlig. Håper at det kan bli et annet brev etter hvert. Her sner det og er kaldt,

Andreas sa...

Påsken blir ikke akkurat et minus nei. Må bare man(n)e meg opp til bilkjøringen..