onsdag 26. november 2008

Meet the gang

Jeg må si at de siste par ukene har vært helt fantastiske. En ting er at jeg har hatt besøk av Mamma, Pappa og Mommi. Utrolig godt å se dem igjen. Den uken gikk fortere enn en vanlig uke. Det var ikke lenge mellom når de ringte på og når de satt i Sharuten på vei til Ben Gurion igjen.

Den andre tingen som har gjort de siste ukene meget gode er at jeg har blitt kjent med fantastiske mennesker. Disse har jeg truffet gjennom King of Kings, Fotball og Cookingnights. Og ikke for å glemme jentene, men det har betydd mye for meg å bli kjent med Ken og Tristan. Utrolig godt å få henge litt med gutter igjen.

Mandag var det klart for cookingnigh. Jeg var (selvfølgelig) matansvarlig og stillte med TORO. Den satt. Tristan kom med salat, Silje bakte kake, Ingjerd kom med drikke og Japanerne stod for desserten. Og for en kveld!

Jeg har truffet bra med året 2008/09 i og med at Jerusalem har tatt monopol på gode folk i denne perioden. Deilig


Ken (Japan) Disker opp med moste marshmallows i youghurt/pisket krem-blanding med litt blåbærsyltetøy på toppen.


Ken, Shoko (Japan), Irene (Norge), Christina (USA) og Tristan (Canada) - Internasjonalt nok.



Irene, Ingjerd (Norge), Shoko, Silje (Bergen) og Christina

I morgen er det jobb, deretter skal jeg innta helgeposisjon og feire sabbaten slik bare ortodokse jøder kan gjøre det.
Dette er Chris fra Jerusalem som sier: Det er dejlig at være norsk i Jerusalem
Shalom!

4 kommentarer:

O'Bakken sa...

Signing for barnet... Hva annet kan en si?


"Jerusalem! Jerusalem! Hark, how the angels sing!"

Andreas sa...

Frister ikke akkurat mindre å reise på besøk etter å ha lest et sånt innlegg.. :P

Får du brukt Japansken noe?

Anonym sa...

Synd at vi ikke fikk møte denne flotte gjengen. Ser ut til at dere har det flott. Hils til kjente. pAP

Anonym sa...

Ventar på ein svindlarhistorie...lenge sidan du har oppdatert Cikkan :)