lørdag 15. november 2008

Oppdateringer og Besøk av foreldre og bestemor.

Nir Barkat vant valget - smart
Badet er rent og pent før besøk - bra
Jeg får besøk hver måned frem til februar - allright
Jeg har spilt fotball igjen - endelig (De som vil se mer om dette bør studere Ken's fantastiske opplegg på facebook. Bare søk på "Play Soccer for the peace of Jerusalem" på facebook) Stiftet faktisk tre nye bekjentskap på to timer. Artig tiltak.

Søndags morgen får jeg besøk av Mamma, Pappa og Bestemor. I den anledning har David opprettet en blogg til våre oppdragere. Det vil si at den kommende uken blir flyttet fra orkesterplass til http://lilleheim.blogspot.com

-Chris-

6 kommentarer:

Kristin og David sa...

du tar nye rekord på å gå på hellige steder! du får starta ein statistikk på kor mange ganger du har vore di forskjellige plassene:)Nå e pappa og mamma i frankfurt og mommi e her på skadberg, kjøre na ud på flyplassen om ein halvtime. Hu glede seg så ein onge. God bless!

Andreas sa...

God tur til foreldre og din den midlertidige bloggflyttingen. :)

Anonym sa...

Hei..
Ka hette den danske voluntøren som va avbilda på bloggen til david?
Mulig eg studere med ei veninne av henne her i Spanien..

Chris sa...

Sikkert Maria Mark Hansen du... Alt vel med deg?

Anonym sa...

Så er det mandag igjen...
Det er ein draum at me var hos deg sist veke. Det var godt å sjå, og vera ilag med deg. Ha ei god arbeidsveke på CC og ei fin fritid.Shalom.

Anonym sa...

Alt vel med meg;)
Konge å lese om den sekulære jøden!!
Har og møtt nåken jøder her i spania, men de e kun jøder av rase etter som eg forstår det.
Ska spørre om denne maria, så vent i spenning, hehe