søndag 24. august 2008

To solstråler i mørket

Silje og Maria er mine to samboere til neste år.
Jeg har ennå ikke truffet dem, men de har allerede rukket å gjøre et godt inntrykk på meg.

I dag fikk jeg en hilsen av den koselige typen på facebook av dem. De hadde nemlig tatt seg tid til å lage en film til meg. den kan dere se på Maria sin blogg. Siljes blogg kan leses her

Det ser ut som om jeg har grunn til å glede meg. Hilsenen fra jentene gjorde meg glad til sinns og gjør at jeg ser fram til Jerusalem med glede.
Håper at visum ordner seg snart.
I mellomtiden er det begravelser og likbiler som gjelder.


Danske Maria


Norske Silje

2 kommentarer:

Andreas sa...

Har du reist fra Oslo? Mulig..

Chris sa...

Jepp! Sorry dårlig spredning av ordet, men wovenhand og sufjan drog meg i retning Moi og siden Rennesøy. Chelsea - Eintracht Braunschweig på Fifa når eg kjem att:o)
Nyt Master, for all del, nyt master enn så lenge Ruudbox, me snakkes