torsdag 21. august 2008

Lyden av en dalende motivasjon...

Torsdag var dagen det skulle skje. Min visumsøknad hadde audiens på utenrikskontoreti Jerusalem med det håp ot at det skulle ordne seg der og da, og at visumet omsider skulle være klart.

Jeg gjorde en feil: Jeg var optimist.

Notat: Hold deg til å være realist Christian!
Nok et bevis på at det å være realist alltid lønner seg, da blir ikke slagene i trynet så harde.

Du lurer kanskje på svaret fra utenrikskontoret?
Svar 1: "Behandlingstiden vil ta ca 2 uker"

Ikke noe å gjør med det, for eksempel bare stemple nå? og få det gjort?
Svar 2: "Nei, det er slik systemet er"

Hørt om byråkrati?

Da er det bare å smøre seg inn med tålmodighet, men boksen begynner å bli tom. Hvor får vi kjøpt mer?

Hva de neste ukene vil bringe er uvisst, sannsynligvis blir det ferieopphold på Rennesøy. Greit å ha en plass hvor du har en grunn til å gå i veien.

Men, sist gang jeg var hjemme gikk ikke alt så bra, tålmodigheten min gikk ut over min søster:

2 kommentarer:

Maren sa...

Off då.. Heier på deg

Anonym sa...

eg har de kje lett!