torsdag 14. august 2008

Nedturene fortsetter

Telefon fra Jerusalem:
"Det kan virke som om noen prøver å stikke kjepper i hjulene for oss, det vil være optimistisk å tenke på noen utreise før 1. september."


Vel.
Hva kan en si?

Nedturen er at utreisen er utsatt så lenge, håper på at alt ordner seg snarest mulig og at jeg får komme igang. Det er liksom det jeg går og venter på.

Osloturen til helga er usikker nå, hva kan en finne på i to uker?
Oslo?
Stavanger?
Ferie?
Jobbe?

Anyway...
Se hvor god kompis jeg er med generalsekretær Rolf Gunnar:

Joda, vi snakker godt sammen vi.

Vær gjerne med og be om at visum må få ordne seg snarest mulig.

-Chris-

7 kommentarer:

O'Bakken sa...

Hold on. Du skal fortsatt tilbringe lenger sammenhengende tid i jødestaten (atpåtil deres hovedstad) enn de fleste andre av oss bare kan drømme om. Og det i evangeliets tjeneste! Du og da.

Lykke til.

Chris sa...

Uansett er dette et slag i trynet. Til å bli deprimert av.

Andreas sa...

Vi ber! Velkommen til Oslo!

Håvard Fossli sa...

du får rope på sjefen. han ordner opp.

eg ser at du er lei-av-å-vente-på-visum, men eg kan venta med deg alle-dagene-som-trengs... duuu må ropaaa litt sjøøl!.... meeeen eg kan ropa med deeg. eg kan ropa med deeeeeeg.

Tove Karin sa...

Dette va kjipt for ein reiseklar Kickass. Eg folde mine hender små.

Anonym sa...

huff og atter huff, -føler med deg og skal be!

dog, bare du er der til slutten av oktober så er eg fornøgd. då kommer me!

Anonym sa...

gi oss en opptur!