tirsdag 5. august 2008

Badesesongen er over, initsialiser glede

Jeg har gjort mitt siste sleivspark som NLMer på en stund.
Ved avsluttet UL har NLM ingenting på min agenda pr dags dato.
Ber mine lesere merke seg at Den Norske Israelsmisjonen er OK.

Det er mindre enn to uker til avreise, og det er provoserende mange småting som burde vært gjort. Skulle hatt en liste på det der.

For eksempel er det jo på tide å si fra til NetCom at jeg stikker
Det er også på tide å ta et økonomisk oppgjør med 23-gjengen
Hva med å fikse bankID brikker til neste år?
Bestille nok kontaktlinser

Sukk..

Noen som melder seg som personlig assistent?

Sommeren er med andre ord snart over.
En takk går til denne gjengen som virkelig har vært til underholdning.





Takk til familien som alltid hadde tro på meg, takk til Israelsmisjonen som tok så godt imot meg, NLM som ikke gjorde noe stort nummer ut av min avskjed og sist men ikke minst Gud for å ha tro på meg hele sommeren. (Kan være rockesjerne om jeg vil)


Sikke ville bade, hun symboliserer noe jeg hater ved sommeren. Ikke Sikke, eller små jenter med armringer eller barn av søskenbarn, men bading, aktiviteten bading. Glad vi ikke lever i den gamle pakten, greit at sommeren snart er over sett fra den siden av saken.

Enn så lenge folkens, sjekk ut sommerens helt
Sayonara NLM - I'll be back!

3 kommentarer:

maria celine sa...

Å, for en gjeng, for et spill, for en magnus, for en humor, for en deilig deilig sommerdag i rogaland.

Andreas sa...

Rennesøy er bra. Du er bra. NLM er bra. Israelsmisjonen er bra.

Snakkes når jeg blir Andreas Jordsalfar.

Solveig sa...

1 1/2 uke til min avreise.
anbefaler linser fra yourlenses.com
du får det ikke billigere, og pakken kommer etter to dager :)
god tur! og hils rotta di..