lørdag 27. desember 2008

Gratulasjoner til dem det måtte angå.

Stor dag idag.


Denne janta blir 23 i dag!
Gratulerer med dagen kjære Maria.
Hun er singel, og kunne godt tenke seg en god kristen gutt i bursdagsgave.
Tlf.nr. skal dere få av meg. Ballen er på deres side nå.


Ole Kjetil har også bursdag i dag. Han blir 24. Siden han også er singel er det flere som med god grunn stiller seg spørsmålet om samme fødselsdag ikke er god nok grunn for å smi lenker...
Dersom andre jenter ikke ser grunnen til at han skal blir Maria's, kan dere ta kontakt med ham. Jeg har telefonnummeret hans, men i Oli's tilfelle bør nok heller den utrolig kule epost adressen brukes oliii20(a)hotmail.com

Som om ikke to bursdagsbarn var nok... De to karene nedenfor har sine åndelige fødselsdager idag. Tenk at vi ble døpt samme dag Ingvald. Du på høykirkeligvis, jeg i en blå såpekopp i Tanzania. Tillykke med dagen!

Ingvald, Døpt 27.12.85


Chris, Døpt 27.12.85

PS. Til dere som leser om at Israel er i krig.
Mamma: Du trenger ikke være redd. Det er langt til Gaza herfra, og jeg skal love å ikke dra dit på helgetur.

God Helg!
Chris

10 kommentarer:

maria celine sa...

Stor dag.
Jeg setter umåtelig stor pris på at du kaster ballen for meg. Nå skal jeg slappe av og nyte dagen.
Gratulerer te du au :)

Anonym sa...

Gratulerer med dåpsdagen din i dag. Ein blå såpekopp var det einaste me hadde på sjukerommet. Legen sa jo at du ville dø...eller bli hjerneskada..........Me takkar for at du LEVER og det uten skader!! Ikkje kjekt å sjå nyheter frå din kant nå. Take care!

Anonym sa...

spiller du maia, chris?

Ingvald Andre sa...

takk for gratulasjonar. Håpe du har hatt ein fin dåpsdag

Anonym sa...

Hei Chris. Kanskje du kunne vist et bilde som var litt større av han derre karen som feira ettårsdag da Maria ble født?
Han ser kjekk ut, men må se han inn i øya før jeg kan gå for han.... Men sist jeg hørte så hadde Maria friere på dør, hun er bare litt kresen ;)

gODT NYttÅR oVERE tHeRe!

Anonym sa...

Utrolig teit innlegg!

Andreas sa...

Kongeinnlegg! Gratulasjoner sendes i alle retninger.

Anonym sa...

Halla Kickass, grattis med overstått dåpsdag:)
Hvis du noensinne reiser til Gaza, kan du ta med noe tilbake til meg?

Anonym sa...

Venter på oppdatering! Er du gått i bomberom?

Kristin og David sa...

helååå, ar yo ter?