mandag 8. september 2008

Orkesterplass - ikke bare dårlige nyheter


Dette bildet skal være et symbol på noe. Dersom jeg sier at jeg har brukt filtereffekten "stempel" burde det kanskje ringe en bjelle?

Ja, nettopp, du svarte riktig. Jeg har en skatt i mine hender, Visumet er innvilget og Israel ligger for mine føtter.

Endelig må jeg få si.
Knut Helge ringte meg fra Jerusalem med disse gode nyhetene, og han skal ha en stor takk for å ha stått på.
Et øyeblikk så jeg for meg hele dette scenarioet igjen uten hans innvirkning. Alene, herfra Norge, visum? neppe. Så takk for all hjelp Knut Helge!

Nå kunne jeg egentlig i grunnen bare tenkt meg å ta første og beste fly ned. Men jeg har en date på ambassaden mandag kl 11.00 og søndag bærer det nedover.
I mellomtiden har mamma bursdag (torsdag) og en gang mellom da og mandag reiser jeg altså til Oslo.

Gleder meg hinsides nå! Har mange gode venner å bli kjent med, noe jeg kanskje gleder meg aller mest til.

Takk for at du har vært med å be om at det må gå i orden! og fortsett med et:o)


Slik ser altså skatten min ut.

Chris

8 kommentarer:

Silje sa...

Gode greier! ENDELIG. Velkommen ned...

maria celine sa...

Sammen er du og visum dynnnnamitt :) Jeg tror dere kler hverande!
Hurra og hurra!

O'Bakken sa...

Uten at jeg ønsker å kritisere israelske myndigheter må jeg jo si at dette virker tungvint.

Du er velkommen til übernattings.

Tonje Margrethe sa...

Så flott da:) God tur..og si gratulerer med dagen til Mammaen din fra meg:)

Andreas sa...

Herlig! Gratulerer med visum og med din mor og andre som har bursdag på torsdag. Ser utrolig frem til du er i Oslo igjen før du skal ned/ut.

Anonym sa...

Nå blei eg glaaa:) "Det er makt i de follede hender!" Du kjeme te å få de fantastisk, og eg kjeme te å savna deg MØKJE! Men godt du e heima når eg kjeme på fredag då:) du e jammen ein goe bror du ciccan, den ska du ha!;o)

Anonym sa...

Lykke til på ambasaden.Men, savne deg!

Chris sa...

Gjekk greit på ambassaden mamma, alt i boks:)