lørdag 17. mai 2008

O' Nick!


Denne mannen gjorde dagen for meg i går.

Jeg var på Nick Cave and The bad seeds konsert i går kveld. En helt fantastisk opplevelse for å si det mildt.


Han gav oss godbiter som "Deanna", "Red right hand", "Mercy seat" "Good news from nowhere" og sist, men kanskje størst: "Stagger Lee"


Det slo meg at gjennomsnittsalderen på gutta i bandet er ca som min fars alder. Men en skulle tro det var en gjeng opprørske 20-åringer. Herlig. Her har du noe å streve etter pappa. Du er sprek, men har et stykke å gå før du danser som Nick...

Har du ikke hørt Cave før? Gjør det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Pøh! Du skulle bare sett faren din du når han danser rundt på plenen med grasklypparen.... da blir Nike bambus..Du har någe å streva etter du :)

Anonym sa...

Har aldri hørt Cave, kansje eg ska jer de?