lørdag 31. mai 2008

Ny hobby...

Hatt besøk av foreldre i helga - Kjekt!
Dei henta bagasjen min i likbil, någe som betyr slutten på Oslo for denne gang.

Min nye hobby e photoshop. Eg e nybegynnar, føle meg fram. D e kjekt.
Nybegynnara har det med overkill... eg og..
Her e någen resultat. Se og døm.
Kult med tilbakemelding - hvis du har peiling då...


Måke på Huk, hadde vore kulare om d va ei d va ei dua, ei kvit dua.


Tre på Huk, eller ei fyrstikkeske om du vil.


Solnedgang på vei til Kobe fra Hiruzen.


Maria og Yngve på toget i Japan. Yngve "Michael Jackson" Leine

7 kommentarer:

Tonje Margrethe sa...

Kult:)
du er flink..

maria celine sa...

Yngve likner på Johnny Depp i Sweeney Todd på det bildet...

Helge sa...

Stilige bilder! Likte godt dei tri nederste, men mågen va ikkje någe spess :) Litt lide så skjer i bildet, og ikkje någe spesiell foggel.

Då likte eg bere høgspentlinjer i solnedgang.

Yngvegutt sa...

Maria: Nei.

Håvard Fossli sa...

måken var bæsj

Håvard Fossli sa...

treet i rødt var jo drittfett. bra etterbehandling mann. maria og yngve aka maikal djakksån er kult. kunne vært helt svart-hvitt for min del.

Andreas sa...

Enig med Yngve.

Bilde av Y&M var særs nice.