tirsdag 6. mai 2008

Hepps!

Da er japangjengen vel tilbake i Norge. Turen har vært fantastisk. Kan ikkje klage.

Det at jeg er hjemme betyr at denne bloggen kommer i bruk. Hovedsaklig blir det en blogg jeg bruker til høsten når jeg flytter til Israel et år som volontør ved Caspari Center i Jerusalem. Men, den kan jo brukes litt på forhånd også...

Søknad om fritak fra førstegangstjeneste klar. Dersom den blir godkjent burde det vel sette fart på denne bloggen, hvis ikkje miste eg sikkert all motivasjon...

Kenneth i Israel har vært innom Caspari Center og snakket med Knut, min sjef for neste år. Kenneth mente det så bra ut for meg. Knut var en god mann. Bra.

Kenneth gjør mitt opphold i Israel mulig tror jeg, han er besatt på å få en gjeng som kan støtte meg økonomisk. Nødvendig for meg. Bra at jeg har Kenneth...

Og apropos det, vi har fått ny pizzasjappe i gata, den er utprøvd og mer enn godkjent. Du er velkommen på middag i sinsenterrassen med andre ord. (nei, jeg spandere ikke, eller... spørs hvem du er..)

Den nye sjappa...

Anyway. Gjør det dere kan for at min søknad om fritak går igjennom...
Og velkommen på besøk i Jerusalem....

6 kommentarer:

maria celine sa...

Se, han blogger :)

Ingvald Andre sa...

Korleis e pizzaen i forhold te på biten?

Chris sa...

Den e rimelig god Ingvald... Eg har hatt an to ganger på kort tid nå... Og frokost og kvelds i dag (rester) den duge

O'Bakken sa...

Hahaha! Har Kina-dama gått konkurs nå? :D

Åååh. Det var trist.

Chris sa...

Ja, trur desse og ryke rimelig kjapt. Suspekte greier i grunn spør du meg... Har ennå ikkje sett at dei slår inn et kjøp i kassa, kvittering e uhørt.

O'Bakken sa...

Uhørt. Da skal jeg I ALLEFALL kreve kvittering. Bare synd jeg ikke kan ha pizza :/ Det er ikke noe poeng i å bidra til å gjøre et allerede skyhøyt skatte- og avgiftsnivå enda høyere ved å unndra seg momsen.