lørdag 19. juli 2008

"Når skal du egentlig oppdatere bloggen"?

Okei.

Eg har vore ute på masse forskjellig i sommer. Rett og slett for mye å blogge om. Jeg kan nevne:
- Bryllup
- Sverige tur
- Sommertreff
- En fantastisk jobb
- Sommerstevne for israelsmisjonen

Det var vel det. Sommeren går fort, jeg legger meg tidlig og står opp enda tidligere.

Fikk besøk av Ingvals, Andreas, Kebbe og Solveig i går. Hyggelig. De likte hjemmet mitt og... artig.. Les om deres tur her

Ellers kan jeg nevne min reiseplan for det følgende året:
28. juli - 2. Aug - Ålgård, rotenden 1
14. Aug - Oslo
16. aug - Jerusalem
24. juni 2009 - Oslo
???????? 2009 - Stavanger

Blir foressten samboer med to jenter neste år. det kan jo bli interressant.
Og vil du sende meg brev eller kort?

Christian Lilleheim
Bar Kochba Street 91/8
French Hill
97892 Jerusalem
Israel

Jeapp.

Mamma og pappa har bryllupsdag idag. De er i byen for å kjøpe soft-is i regnværet. Romantisk. Hurra for 28 år uten skilsmisse får en vel si i disse dager.

Ellers kan lesere veldig gjerne være med å be for tante som har fått kreft. Be om Guds vilje og om styrke til henne og familien.

Resten får bilder si... egentlig ikke, fant ingen illustrative bilder...




Ingen bildetekst, jeg må stikke, noen døde...

1 kommentar:

andreasjohan sa...

Haha. Bar Kochba street. du skal bo i en gate oppkalt etter en falsk messias, det e tidenes.
forresten konge at du skal til israel.