onsdag 27. mai 2009

En måned igjen...

Når jeg går inn i den siste måneden innser jeg at det er masse ting jeg ikke har gjort enda.
En av disse tingene er å gå på fotballkamp.
Lørdag var ventetiden over. Beitar Jerusalem spilte kamp mot Bnei Sakhnin.
Resultatet ble 3 - 0, kampen var like dårlig som en tippeliga kamp. Cirka.

Det spennende med kampen er at Beitar er det mest jødiske laget i ligaen og stiller uten arabere i lagoppstillingen. Bnei Sakhnin er rake motsetningen. Det skulle jo være duket for litt av hvert, men som kjent er det jo ikke duken du kommer for å se når du går på fotballkamp...

Beitar vant Cupfinalen tre dager senere, jeg har i alle fall sett Cupvinnerne live. Det kan jeg vel få skryte av...


Det nærmeste vi kom en slosskamp var dette. Ikke at vi håpet på en slosskamp, men...

I mangel på skikkelig underholdning på stadion, håpet vi på å stimulere våre kulturelle krav på kosert med TYPO. En grei sak. Ikke verdens beste band, men langt ifra verdens verste.Alltid hyggelig å henge med venner på konsert uansett.


TYPO

Tirsdag var dagen for Caspari staff day out. Teambuilding på gang. Herodion, Bet Guvring og grillings var programmet for dagen. Hyggelig å kunne henge med Casparifamilien uten å måtte tenke på jobb.

Her kunne jeg avsluttet som en ni-åring ville avsluttet sin stil om "Hva jeg gjorde i forrige uke": "Alt i alt var det en fin uke"


Chris og Heidi hadde dey usannsynlig hyggelig på turen. Vi lar oss ikke stoppe av dårlig vær...


Caspari familien:
Hanna, Heidi, Alec, Rachel, Henna, Knut og Chris.


Knut fikk se lyset i løpet av dagen. Etter dette vil Caspari ta en mye mer karismatisk vending.

God helg
Chris

2 kommentarer:

Andreas sa...

Nice. Så ut som at det alt i alt har vært en fin uke.

Ellinor sa...

meget kult de bilde åp slutten!:)
Glede meg sånn te du kjeme heim nåååå!!=)