mandag 30. juni 2008

Sommer

Blitt lite blogging i det siste.
Grunnen er at jeg har vært på ferie, og at strømkabelen til dataen min tok en baklengs volt og takket for seg. Den var nok litt ampere...

Men bror er elektriker, håper han stikker innom i morgen.

Kanskje dere får litt bilder fra sommeren da?

De siste ukene kan oppdateres i punkter.
- Jarleiv og Ingvild gifta seg - jeg var der
- Sverigetur, årets ferie...
- Har talt på Sommertreff på Drotningborg
- Folk dør...
- Jeg er årets fantasymanagergeni (In your Face Kenneth)
- Deco er klar for Chelsea, takk og lov for genialitet og spektakularitet. (har ingen å dele gleden med siden Sven er i Israel, men for et sveip!)
- Foreldre og minstemann er reist til Niss i Provææns, dvs hjemme alene-fest, velkommen

Mer oppdatering kommer. Ha en strålende sommer, enn så lenge

Koz Chris

4 kommentarer:

Andreas sa...

Velstand med fantasymanagerseieren. Føler meg stolt over tredje plass, men men.. Det som var heller surt var at jeg tapte med 2 poeng. 2 lusne poeng i finalen i head-to-head. So much for mulighet til å vinne et hjemmekinoannlegg. Vent. Vi har jo nesten det fra før av.

Anyways.

Når er du i Oslo igjen broder?

Chris sa...

Kjeme eg t oslo igjen?

Yngvegutt sa...

Det han meine e: Kortid innser du at dette Israelsgreiene ikkje er noko for deg og tar ein master på Fjellis istadenP :P

katrine i bergen sa...

det er vel bare å kjøre på med en ny runde med underskrifter..